.

- flygande rostmackor, vin, & snodda ansikten.

Kategori:

okey, nu är jag jävligt besviken på dig.
du som gick in på våran gård, och snodde alla mammas saker i trädet.
Det planerade du bra va ? Gått förbi på dagen då man inte ser det på natten.
Tagit me dig en kartong och plockat ner allt, vilket är ett omständigt jobb.
Vad är du för människa som inte har ett eget liv, o egna pengar att köpa saker för ?
Fy, du är vidrig. skulle jag vetat vem du va så lovar jag dig att ett skott i pannan skulle suttit fint.
USCH!image9

D
en här dagen började inte bra. Fan!
Vaknade apbakfull och skulle äta frukost, som vanligt jag o mitt dåliga morgonhumör resulterade i att jag kastade rostade mackor på pappa. inte populärt. jag ska nog sitta inne på mitt rum och sura heeela dagen!

Fast jag ska till annie också, och hänga med frida. okey, ska sitta inne nästan heela dagen :D

Helgen då? Jo, till min stora fasa upptäckte jag att jag inte har en enda krona.
Inga pengar + Inget jobb = DÖDEN - kul.
Menmen, det ordnade sig ändå.
Jag, Annie, Sandelin, Josefin, Johan, Frida, Runemård,David, och nån mer, begav oss till brovallen
för att göra ett gratisnöje ;D titta på när chrille, enok och enskog spelade fotboll. boooooooooooooooring!
Jag som inte ens skulle dricka. så lät det.

Sandra jag o tjejen i basic element, dödspolers ;D hahaha.


6 öl & en vin flarra senare vinglar jag in på krogen. cyklade först till enok dock. helvete vilken backe!
Neråt gick det bättre med josefin därbak. haha men vi tog faktiskt en vilopaus! välförtjänat :D


Tji fick jag, och vaknade med en grym huvudvärk på lördan. men det va bara o hitta laddet. :D
Några timmar senare satt jag i annies soffa, återigen med en öl. tjejkväll blidde.
Jag, Annie, My, Linda, Frida o Evelina. My stod för min spya. Med dooleys och tequila mår inte mickan bra.
hehe. festade loss riktigt ordentligt och gick till statt, dansade sönder mina fötter, gick barfota hem!
träffade mycket roligt folk som man inte sett på länge, och får väll säga det samma till dig.
Tack för senast ;)
Emma kom samtidigt med taxin, skulle lydit hennes råd och åkt med, men icke. !
Stupade i säng efter några jag känner mig ensam och tycker synd om mig själv sms. haha :D
HEJSVEJS!
Kommentera inlägget här: