.

- ojsan hoppsan.

Kategori:

nu har jag varit otroligt dålig igen. på många sätt.
Dålig på att uppdatera här. dålig på att höra av mig till folk. Men otroligt bra på att tappa bort saker.
Check. Ja då var allt som vanligt!


Back to work efter krashen. Gick väll hyffsat bra, Jag o Empan kämpar på som bara attan iallafall.
I kongsvinger har det inte hänt mycket annat heller. Jag, Emelie & Andreas kollade på film i Söndags när vi kom upp.
En skräckfilm så jag fick lov o ligga & mysa med andreas ifall ja skulle bli rädd. o där låg jag. heeela filmen.
Det var inga fel. man är fan avspärrad från civilisation i Norge, den enda närheten jag får är när jag lyfter dom där tankarna hela dagarna. Fick bli lite mys på Måndagen också. Då blidde det en ny skräckis.

Är hemma nu också i Kristinehamn, vet inte hur jag ska hinna med allt eftersom jag börjar jobba imorgon klockan 23:00. Natt. FYFAN! Sen att ALLA andra ska ut och jag tappade mitt pass förra veckan gör ju inte dagen bättre.


Men enligt mina planer ( om dom går igenom dvs ) så blir det till & möta Linda, gå hem till Tommy, dricka några öl. bowla. ( om jag kommer in som sagt. ) gå hem till miche, för enok fyller år. sen försöka  träffa Sara utanför ( innanför ) statt. O Annie , min kära Annie. Hoppas verkligen jag hinner med dig också.

Nej, nu ska jag göra annat...

Nu sover jag ensam men det är 10 gånger bättre än & älska med dig.

image42
Linda & Jag.



Kommentera inlägget här: