.

- a hangover i don't deserve.

Kategori:

vaknade av att en katt hoppade upp i ansiktet i morse. reste mig upp och visste inte vart jag va först men slängde en blick åt sidan och förstod att jag inte var hemma iallafall. men sen kom jag ju på. inte fan gick jag hem igår iallafall.
fick gå min walk of shame hem med gårdagens partyoutfit och onda fötter. Tacka gud för mössan!
Jag körde till Jessica & Peter igår. JAG körde. det gick faktiskt väldigt bra, ett steg närmare det där förbannade körkortet. Där dracks det vin, Öl, Cider och när man ändå håller på, varför inte slänga i sig massa shottar jäger? jo men det gör vi. jättebra michaela. blev väll sådär apkalas som bara jag lyckas bli, vi tog en taxi & åkte till Ankaret, tror taxichauffören tyckte vi va dumma i huvudet, haha han skrattade åt oss iaf när vi berättade hur vi va släkt, tror inte han brydde sig det minsta om jag ska vara ärlig.

Sen en öl senare lämnade jag sällskap och anslöt mig till ett nytt, mitt kära statt! haha. dansade o tjohejade runt med massa folk, ramlade jag ? jajjamen, det tillhör. annars är inte kvällen fullbordad. Jag & Emma gjorde ett nytt försök med att gå hem tillsammans då vi är grannar. Vi har nog sagt det varenda gång vi varit ute, men som emma la fram det så snyggt, - Men mickan, du vill alltid vara kvar. Ska vi inte gå hem ? Nee, klockan e ju bara fem på morgonen.
Haha. äsch då så farligt är det inte ? ;] Men som sagt, det gick inte denna gång heller för jag försvann ju som vanligt.

Om man skulle hoppa in i duschen, Linda kommer tillbaka från sälen sen, då ska vi upp till enok och äta dipp & grönsaker. Men inte chrille nej, eftersom han inte va en kanin. Fast först ska jag nog lägga mig och dö en stund.

Btw, Jag vill ha ha ha ha deras sööööta kattungar. jävlarihelvetefytysan va söta dom var.
Kommentera inlägget här: