.

- jösses amalia vad ont.

Kategori:

jag har i kroppen.
jag ramlade nog så många gånger igår att det är ett under att jag inte bröt benen. mohaha.
image21

Va på förfest hos emma, det va väldigt trevligt.
Sen åkte vi taxi till folketshus, och vi glömde fia.
hahaha, hon fick gå helt själv till stan för att det inte fanns plats i taxin. så vi bara åkte.
fyfan vilket dåligt samvete jag har, haha förlåt igen :]

Dansade järnet me felicia, fast det va så halt på golvet. så jag slog mig, aj aj aj.

Chrille blev jätte arg på img för att jag skrattade åt honom när han sa till poliserna att han hade faktiskt en yttrandefrihet. oops, men han kom hit ändå sen, och klagade på att jag alltid tar allt täcke.
det gör jag inte alls ! =P

Äntligen ska jag få äta en kycklingrulle ikväll, som jag har längtat, nu när jag varit nyttigt så länge, haha :D

tjoflöjt.
Kommentera inlägget här: