.

- Jag tror jag är smått förälskad..

Kategori:

Och nej, det är inte i vampyrkillen i filmen twilight som alla andra bloggare verkar tråna så fruktansvärt mycket över. ( Nu har jag inte sett filmen, utan bara läst boken, så jag återkommer om den saken med riktig fakta )
Han är bara 21 år och kommer ifrån Enköping.
Kom just på att jag faktiskt känner folk där, man kanske ska göra en research ? ;]

utan det är Stureplans sweetheart Carl Broling, ( lägg till ett G på efternamnet så kunde vi ju vara gifta )
Gud vilken goodie, hans ögon är så vackra att jag smälter, och hans ansiktsdrag är helt perfekta.

Carl har gjort modelljobb för bla Hugo Boss, Calvin Klein och Versace, han är redan stor i modevärlden och spås att bli ännu större, och jag hoppas verkligen att få se hans vackra nuna mer framöver.



KOMMENTARER:

  • Madde säger:
    2008-12-03 | 16:50:11

    men fy! han ser ut som ett djur, hans ögon sitter jättelångt isär! Denna får du behålla för dig själv ;) och förresten har du inte läst boken, du har lyssnat min lilla apekatt! :D

  • isabelle hahne säger:
    2008-12-03 | 21:35:10
    Bloggadress: http://hhejisabelle.blogspot.com

    höhö .

    jaaadu , jag önskar mig någon cardigan

    typ på gina ? .

    någoon färg förutom svart eller vit

    eller kanske trosor bh ;o

    behöver ;o

    pussaaar <3 systeryster

  • Lisa säger:
    2008-12-03 | 21:48:39
    Bloggadress: http://dubbelbloggen.blogg.se/

    Ja, han var ju inte helt fel! Lust att titta in en snabbis på dubbelbloggen och säga vad du tycker om vår design? :) Ha det bra, sötis!

  • ems säger:
    2008-12-03 | 22:43:20
    Bloggadress: http://emsanpemsaan.blogg.se/

    Vore grymt kul! Kommer vara i Karlstad på juldagen, men vi kanske kan sammanståla på en promenix julaftonskväll om du är i Kristinehamn? ;) PUUSSSS!!

Kommentera inlägget här: