.

- What a beautiful mess this is..

Kategori:

Mina ögonlock faller nästan ihop, det har blivit många -jag-är-trött-inlägg- på senare tid, men det finns ingen bättre ursäkt än att sådant är fallet, nu har jag visserligen inte sovit hemma på två dagar, jag som är van vid att lägga mig jäätte tidigt har haft fullt upp med att kramas, så det har blivit sena nätter nu. Men det är väll mys? I quess, vet inte. kanske. kanske inte. hm.. skärpning nu. Jo det är det, man måste faktiskt få unna sig lite vardagskos ;)

Sitter på jobbet, och igår köpte jag klart nästan alla julklappar. Ska hämta ut mammas idag, och pappas kommer med bud på dörren under veckan, jisses, vad tur att jag ska åka bil hem annars fanns det ingen chans att jag skulle få med mig alla paket.
Köpte ett stooooooooort sådant igår till min lilla kusin, och det fanns inte en sån stor påse, så jag fick konka omkring på en stor säck !!!? Ja en säck faktiskt med ett tomtetryck på, kände mig som självaste tomten, en arg sådan. Usch va jobbigt.

Jag vill att denna dag ska ta slut så fort som möjligt, men jag ska jobba senare, fast kanske skjuter på det, för jag är verkligen en zombie.

Måste komma ihåg o lämna in min dator ( dvs ta me den till jobbet som jag går till VARJE dag ) hur svårt kan det vara?
Så in får se lite bilder, min USB kontakt funkar inte, det är därför det varit dåligt med bilder på senare.
Sorry för det.

Annie, min kära söta vän, som jag inte sett på evigheter, snart kommer jag hem och kramar på dig ! :)


och jossan... Du är kär i två män ;) haha puss på sötnosen.

Kommentera inlägget här: