.

- ändrade planer, till det bättre ?

Kategori:

min plan idag såg ut som såhär.
- Gå upp tidigt,
- Gå ut och gå en lång promenad
- Ringa det där jävla adecco om jobb
- städa rummet, mega noga.

Min plan, resulterade inte i topp betyg, utn den blev såhär.
-Blev väckt på natten av frida
- gick inte upp i tid
- var inte ute och gick
- åkte bil till karlstad
- handlade även fast jag inte skulle
- pratade inte med adecco
- städade inte rummet.

wiio, du är ju på tipp topp michaela, allt går som planerat, det går bra nu.. haha in my dreams typ.

Men som jag snackade med kassörskan om på HM, man kan shoppa med gott samvete när man köper fashion for aids kampanjen, köpte ett hett linne designat av Chicks on Speed, hade hellre velat haft en timbaland men frida snodde åt sig den haha.
Shoppingrundan som det absolut inte skulle inhandlas nått på slutade i totalt för många påsar.
Två t-shirtar, ett linne, ett par byxor, två leggings och ett par skor. SKOR! herregud varför skor? jag e ju besatt.

Nu ska jag nog försöka mig ut på en promenad, får ta nya tag med mitt liv imorgon.

image95
Kommentera inlägget här: