.

- aj aj aj aj !!!

Kategori:

jag är så bakfull, jag har så ont i huvudet.
och jag är helt själv hemma.
jag var inte det när jag la mig.
men mitt under all tumult kom personen i fråga visst på att han hade flickvän sen länge tillbaka.

inget och göra åt. kanske va lika bra.
jag försökte ju faktiskt fly ett par gånger.

Vi va på Z club igår. coolt ställe. men vilka sjuka vakter.
kände mig som 14 igen, när grabarna gick in först, ut andra vägen och stämplade våra händer med deras stämplar
som inte torkat än. ( det var 25 där ) så därför..

nu ska jag lägga mig ner och fundera över gårdagen.
kanske kräkas lite, och halvt dö.
inatt flyger jag till kroatien.
puss

KOMMENTARER:

  • Annie86 säger:
    2008-07-27 | 16:14:10

    Är du nervös gumman? Ta det lugnt i kroatien nu men se till att njuta! Love you!

Kommentera inlägget här: