.

- this young girl, she's a freak.

Kategori:

ja, efter helgen känner jag mig sådan.
Vi behöver inte prata mer om den, bara att det blev jämt lite för mycket av det goda.

I fredags blev det lungt. Jag Jonny och Cicci myste i Jonnys nya säng och kollade in två skräckisar.
The ruins, med Jonathan Tucker, och 30 days of nights, med ingen mindre än the hunk himself.
Josh Hartnett ;]

Lördagen drog vi till stovner, där det inhandlades lite smått och gott, en tunika, ett linne, och en skinnjacka.

Sen vidare hem, lägga på lite make, och vidare upp till Ralphs terass.

Det blev ingen utgång, vi kom inte så långt! :/ Nästa helg ska jag fan ut i Oslo allså.


Söndagen innehöll sleeping till ca 3, sen kom Cicci in till stan med kläder och smink till mig.

Sen Sex and the City bion med Ralph Jonny och Cicci.

Sen drog vi ut och käkade på en resturang på Carl Johan.

Kan tillägga att jag inte kände mig sådär värst fräsh. grinade väll bort allt smink under filmen.

Jag vet, im a sensitive woman. Men jag fick så mycket känslor.
Både bra och dåliga. Det var lite jobbigt faktiskt.

Men trots tröttheten pallrade vi oss vidare till Cafe Chatedral och tog en Kaffe.
Sen tåget hem, och sömn på direkten.

Söta may började 8a i morse, eftersom jag var dödens tröttaste barn,
men vad gör det ? när man har såna himla gulliga roomies, som ringer och VÄCKER mej, för att JAG
ska VÄCKA jonny, som åker med tåget halv 8.
JAG började 10.
JAG ville sova.
men icke. vad har jag gjort för att gud missunnar mig denna sömn? :/

ps : hoppas innerligt det är kvar när jag kommer hem. + du är en sweeetie, och jag längtar. ds.


Update:

Anglophile \ sier:

nej X är dum

Anglophile \ sier:

bokstavligt talat

Anglophile \ sier:

det är det.. jag kan inte vara näraX eller umgås medX för X intellektuella basis är på verifieringen "socialt handikappad" och varje gång det kommer en ny dumsak (var 3:e minut) blir jag irriterad och pga det så kan jag inte vara nära X

Haha, kära christian säger sin åsikt om en av mina kära vänner! ;D

Kommentera inlägget här: