.

- Fick nyss reda på en sak..

Kategori:

Linda Rangfeldt berættade en ganska bra sak før mig nyss...
Næmligen att en kille, vi kan kalla honom Y.. Som har gjort saker man inte gør med en mænniska som ær dæckad har åkt på stryk..
Så mycket att han fick åka till sjukhuset och sy och grejjer...
RIGHT BACK AT YA! sæger ja.. fyfan va hærligt.. det slår tillbaka...
Och det kænns underbart, hoppas du blir vanbildad.. fast iofs, det va du ju redan innan.

jag gillar inte folk som slåss, men dær gjorde lindas væn fan en bra gærning. Før stryk skulle han ha...


Bye bye.



Hon ville att jag skulle lænka, Och naturligtvis gør jag det.. Linda, allt før dig ;)

hær kan ni læsa hennes blogg. http://www.lindarangfeldt.blogg.se

KOMMENTARER:

  • L säger:
    2008-03-28 | 14:51:52
    Bloggadress: http://Lindarangfeldt.blogg.se

    uuuh va braaaaaa :D

  • Petra säger:
    2008-03-29 | 11:50:10

    Baby! kändes inte riktigt som vi hann ses sisst. kom i helgen till mig, fia och emma kommer då också ;) vore sååå kul!

Kommentera inlägget här: