.

- Onödiga pengar.

Kategori:

Kunde lika gärna ha tagit en tusenlapp att stampa på.
Swedbank kontot som jag inte ens användt, plus sjukhusräkningar + kraven, när jag inte ens var där.
Awh, det är så typiskt mig, jag är så fruktansvärt dålig på att betala räkningar.
tacka vet ja svensk bank, norska banker är så jävla fuckade!

*Kastar ner tusen kronor på golvet och stampar och spottar på dem* Just precis så känns de. Skit.

Idag spöregnar det och det gör inte min dag bättre att jag inte somnade förens sent, eftersom kära baby ( anna ) fick för sig att åka in till stan inatt och festa ( ?? huh ?? ) och sprang omkring med högklackade skor utanför dörren och vällde in fram och tillbaka, - " men baaby ska du inte me in o festa då" nej jag liksom sover va! ;)

Ikväll blir det någon öl med jobbet, sen ska jag ta natta, sömn sömn sömn, imorgon väntar en bra dag !

puss
Kommentera inlägget här: