.

- helgen var grym.

Kategori:

Uppdaterar med bilder när jag kommer hem, om jag hinner!
Jag & Anna, och Jonny var på bio igår.
Låt den rätte komma in - Den S Ö G !

Idag ska jag o Annisen till skräddaren, försöka laga min vinterjacka eftersom det helt plötsligt
öser ner snö här i Oslo.

I helgen blir det fest, men inget kommer kunna toppa förra helgen. Så jäkla drag hela natten !

Imorgon blir det lite öldrickande, sen ska jag o Anna ev jonny hem till chris för nån öl innan vi
drar vidare på Mtv Ema music pre party med erik og kriss, även någon känd dj från usa?

På tisdag är det gavin degraw med maddis, ser jag fram emot då vi inte setts på två veckor :/
I miss you! Men nu är det såhär konstigt nog.

Ikväll ska vi äta fylld regnbågslax, och i måndags hade vi måndagskos med friterad kyckling och taccos.

JOSEFIN!, i miss you my little sunshine ! Och Johan... Im proud of you! :)

KOMMENTARER:

  • Sandra :) säger:
    2008-10-30 | 08:13:28

    När kommer du hem igen gumman?

    På lördag kanske?

    <3 Saknar dig <3

Kommentera inlägget här: