.

- Helt sjukt!

Kategori:

Klockan halv 6 vaknade jag upp i morse med världens mensvärk.
Det är helt sjukt hur ont en människa kan ha utav det.

Staplade mig upp, och duschde, med hopp om att det skulle bli bättre efter att jag tog en tablett.
Dvs en receptbelagd tablett som SKA hjälpa!
Men inte de, en timme senare ringer jag gråtande till mamma, blir som ett litet barn när jag har så ont.
Men hon tyckte inte det var en lika bra ide som jag tyckte, att hon skulle komma och hämta mig.

Nu har det blivit lite bättre, men jag ska lägga mig och sova några timmar.
Funderar starkt att åka till legevakten sen, för såhär kan det inte fortsätta.
Jag kan inte stanna hemma från ett jobb pga av "mensverk" ni hör ju själva hur det låter.
Men jag har så ont, att det känns att nån hugger mig med kniv flera gånger om,.
Kan knappt ens resa på mig, någon gång har jag till och med svimmat och spytt.
Någon som har det lika jävla illa som jag? Ge mig gärna tips på hur du gör då isf.

Föressten, Min kära anna är så söt, titta på hennes blogg haha. ;D

KOMMENTARER:

  • Emelie säger:
    2008-10-30 | 09:08:05
    Bloggadress: http://seemlan.blogspot.com

    Jag har aldrig svimmat och spytt, men alltid legat på gränsen.. Det kanske låter avlägset men en promenad är mycket bra botningsmedel. Musklerna slappnar av på ett annat sätt då så det är verkligen att rekomendera. Krya på dig!

  • Nicolina säger:
    2008-10-30 | 16:22:07

    nej men guid din stackare har du så mycket mensvärk! =(. Asså hur kan du ha så snyggt på mdin blogg med bild å grejor :P??

Kommentera inlägget här: