.

- Internetkrig.

Kategori:

Det har utvecklats ett internet krig in the maniac house.
Anna håller på att byta facebooknamn på markus hela tiden.
Sen skyller hon på mig.
Markus gör tillbaka, men tack och lov på Anna, som är den riktiga förbrytaren.

Såhär har det sett ut på facebook.

Markus is very very horny, come and suck me.
Markus is kåt, visar mig i webcamen, adda [email protected]

Det tyckte inte han var så kul, så han skrev på Annas FB.

Anna har fått klamydia igen :/ Tredje gången nu på en månad, fan!

Hahaha. Anna fick massa kommentarer, det var kul.

Sen har Anna nämligen börjat mobba mig också. Hon lägger ut en ful bild på mig, på sin blogg.
Sen kallar hon mig för tupp :/ Hon anklagar mig också för att göra om hennes blogg?
Wtf, det skulle jag aaaldrig göra.

Klicka er in och skäll på henne här!

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2008-10-31 | 09:31:11
    Bloggadress: http://lurivippen.blogg.se/

    haha mikkan sluta ljug och säg sanningen. jag har aldirg ändrat på marcus FB! FFS:d och bilden var suipersnygg haahhaaa

  • J säger:
    2008-10-31 | 09:57:30

    Nu får ni stilla er Luripluttan å Toadoften!! Annars tar farbror J er i ørat!! HA en god helg! :D

Kommentera inlägget här: