.

- Ansiktmask

Kategori:

Idag kom min andra sambo hem från Sverige, men hon flydde fältet fort till sin pojkvän eftersom jag är sjuk, men hon köpte iallafall med sig massa svenska tidningar åt mig, det var väldigt behövligt då jag läst igenom varenda blogg som finns i världen och tröttnat ganska snabbt.
Och på tal om bloggar så läste jag på Kenzas blogg, att hennes omslagstidning VECKOREVYN kommer ut i butik IMORGON, lite kul att jag sitter mer den här i handen... i Spanien! ;) haha..

Jaja, sitter iaf med ansiktsmask och väntar på att älskling ska komma hem, tror jag skippar jobb imorgon också, min hals vill verkligen inte bli bra. Men då måste jag få ta mig en tur på stranden, eller göra något iallafall, för jag dör av tristess.
Jag behöver verkligen pengarna också, men jag vill hellre bli frisk!




Hejdå.. Nu går jag! :D

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: