.

- pyjamasparty.

Kategori:

Hade vi igår.

Åkte ut till Lindas föräldras jättefina hus ute i bushen ( förlåt linda, men det är bush ;) ) myste, kollade film och drack vin, och jag är helt sjukt glad att jag har dom tjejerna, för damn, jag har skrattkramp i magen, som vanligt efter en kväll med oss.
Idag har vi slappat hela dagen, linda stog för maten, lövbiff, grönpepparsås och klyftpotatis, mums!
Sen åkte vi hem runt 5, ett heldygn med mina älsklingar, i love it !

Nu är det föressten bara 11 dagar kvar tills jag åker.. ooj!

Imorgon blir det fest också, anna kommer hit, wiiiie ! :D
Inflyttningsfest hos annie står på schemat, ska bli kul!
May, nu borde jag vara värd att få köpa en klänning till ? please ;)

Ikväll ska jag bara ta det lungt, ska lägga mig i sängen och läsa min nyinköpta tidning, sen fortsätta på twilight boken 3.
Godnatt allt folk! :)


Just ja, Sandra skriv mera mera mera, vill veta allt du gör gumman! hoppas du har de asgött! PUSSPUSSSSS
Kommentera inlägget här: