.

- Ensam på gayklubb.

Kategori:

Haha, thats right.

Skulle ju egentligen inte gjort nått vettigt igår, men christian och may tjatade på att jag skulle komma dit, så vid halv 11 på kvällen var jag på väg hem till akersgatecrew.
Mådde fortfarande inte bra, men det här skulle att gå bra tänkte ja, skulle ju ändå inte dricka.
Kom in och där var partyt i full gång, va kul att träffa alla igen, var längessen, kul att alex va där, o willy the wale. :)

Johan bjöd på ett glas vin, och mitt alkoholintag slutade visst inte där.
Blev full rätt snabbt eftersom jag inte ätit eller gjort nått på hela veckan.
Men jag tänkte att ja skulle göra ett smart drag och inte hänga med ut, för det va jag inte i stand till.
Så de andra drog ut vid 1, och jag stannade hos chris.
Arne Bang var så full, och tyckte det va en jättebra ide att stanna hos mig, för jag inte skulle va själv, men den iden övertalade jag rätt snabbt till att han skulle bli me de andra ut.

Men efter att ha suttit helt ensam och pimplat på vin fick jag nog, fyfan vad tråkigt att sitta själv.
Så jag skulle dra och möta dom andra på Luux, men de kostade 150 kronor och de va bara en halvtimme tills det stängde.

Och min oplanerade utgång resulterade ju i att jag inte hade några festkläder på mig, hallå, jag va sliiiten.
Så på luux hade jag inte känt mig bekväm.

Men vafan gör man då ? Jo man går HELT ensam till Elskern, ( gay klubben brevid ).
Gick dit och drack baileys och försökte undvika att bli raggad på av tjejer..
Flirtade lite med dörrvakten, som förövrigt är så söt, och ja har lagt märkte till honom sist vi va där.
Fick vääääldigt bra gensvar ;);)

The rest of the night my friends, is history.. and not for u ;)

Och när jag berättade allt för josefin i morse, som jag förövrigt inte kan säga till er, håll jag på och skratta ihjäl mig när jag kom på hur patetiskt allt var...

Haha smyga vid pelaren.. ojoj, men det var en riktigt kul kväll.

- Vad kollar du på ? *SMAAAAAJL*
- Hihi, jag kollar på dig, va kollar du på? * Större smaaaajl *
- Jag kollar på dig * flirt flirt*

Haha.. jag dör..

 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2009-01-14 | 19:44:59
    Bloggadress: http://emmathereselarsson.blogg.se/

    hahah, jag blir verkligen inte förvånad:) du är så rolig! vi kan ta alla ditaljer när vi ses;)



    puss

Kommentera inlägget här: