.

- Horror look.

Kategori:


jisses, ni min kära vänner skulle sett hur jag såg ut igår morse när jag vaknade.
Jag skrek nästan när jag såg mig själv i spegeln, attans för att vara sjuk allså.

Tänk er, håret stog åt alla håll, fett som smör, eftersom jag svettats ihjäl under natten.
Ögonen helt svullna, pga av att dom rinner så mycket hela tiden.
Världens största förkylningsfinne under näsan, ( nej för då gör det inte ondare och snyta sig )
Nästan var också helt uppsvälld, just pga snytningen. ( Har användt 3 rullar på en dag )
Men inte nog med det, mina läppar hade torkat ut så mycket att dom var blodiga, och det
såg verkligen ut som om någon hade sytt igen käften på mig.

Då kände jag mig som balens drottning, det förstår ni va ?

Ps : Jag såg i princip ut så i morse, men det var inte lika farligt, men snälla, kan jag bli frisk någon gång. Måste söka jobb, jag har inte lyft ett vettigt finger under hela veckan. Men vart finns orken? Inte hos mig iallafall. Ds.
Kommentera inlägget här: