.

- Tequila i glas.

Kategori:


Hej allihopa ( med grov stockholmstoning )

Idag är jag ödelagd, vaknade upp i morse med ett minne av.... INGENTING.
Hur kom jag hem? Varför var jag helt svullen i ögonen? Vart var mina saker?

Klev upp med en dunkande huvudvärk, går ner, tittar i köket.
Det såg ut som någon hade styckat en ost, vad fan hade jag gjort?
Hela hallen var fylld med nervällda saker.

Haha jisses, sen kom smällen.
Jag hade ju förfan grinat igår. Och jag skäms så fruktansvärt.
Förlåt förlåt förlåt. Varför ska jag alltid bli så känslomässigt töntig på fyllan?

Jag startade dagen igår med att åka ner och möta upp emelie och annie, tog en lunch på stan och vidare till systemet där jag hade en väldig beslutsångest, blev tillslut mina trogna kamrater, en flaska brännvin special och åbro 7,2:er.
Hahahahaha...

Sen hem och göra sig iordning, och tillbaka till emelies apartment.
Där joinade flickorna oss och det söps till vääldigt mycket.
Har dock så jävla ont i svanskotan idag av någon anledning.
Kära emelie drog bort stolen när jag skulle sätta mig, faaaaaaaaan snoronge vad ont de gjorde.

Fortsatte till mastis där jag och emelie smet in bakvägen, vakten kom och såg inte sådär jätte glad ut, det var ju en jädrans kö.
Men dom i garderoben räddade situationen ganska snabbt när dom sa att vi redan varit inne. Thanks for that!

Hade kul. tror jag?
Jag kommer inte ihåg någonting, minns bara att kvällen slutade i tårar när jag träffade dig...
Anledningen till det kommer jag inte ihåg, så förlåt igen.

Jag har ingen aning om hur jag kom hem, men har fått berättat att jag hade gått fram till baren och köpt ett GLAS med tequila, alltså ingen shot, utan gått och sipprat på tequila i ett glas, jag är helt otrolig.
jag HATAR tequila.

Malin hade också sagt till Emma attjag var så full att jag inte kunde prata, Sara likaså. jisses.

Idag har jag som sagt varit död, gick till netto med emma och köpte 7 flaskor cola. (???!!!)
Sen låg vi i sängen med godis och film, sen mötte jag ewe, gick till netto igen, köpte mer cola.
sen satte vi oss på stället och snackade.
Nu är jag hemma igen med Emma i sängen, och snart kommer Sara hit.

Just ja.. jag trodde att jag varit på mastis med annie och linda och my, men det visade sig visst att dom inte ens hade gått in, utan dragit till varvet istället.
ojojojojojojojojoj vilken kväll.
:)


KOMMENTARER:

  • Liza säger:
    2009-01-25 | 23:43:20
    Bloggadress: http://lajzaa.blogg.se/

    HAHAHA, glaset med tequila var rätt klockrent får jag säga!!! hahaha...



    fin bild på dig=)

Kommentera inlägget här: