.

- aah!

Kategori:

Ska ge er en riktig update i helgen.
men kan saga som s att jag fick mitt 3- manders kontrakt iar.
Som jag kampat for de, och varit orolig for att jag ska vara utan jobb.
Men nu antligen..
Allting ar sa javla bra, ( forutom att jag blev ranad i lordags haha.. )

Jag ar kar... jag har jobb... jag bor i spanien.. det ar hur varmt och fint som helst har.. jag har skaffat sa javla coola vanner, och allt ar bara sa bra.. och du ar underbarast av alla, jag ar helt galen i dig !

gud vad kul att du skrev hubbster, ! :D Du ska fa bilder, ska fixa internet hemma forst..
pojken som fangat mitt hjarta.. jadu.. jag kan sla dig en pling nagon dag och beratta. !

och andiie, vem ar du ? hahaha...

nu ska jag till jobbet och tjana pengar, for gissa vem som ligger pa provision och ska fa ga pa provisionsmiddag pa onsdag :D:D:D:!!!!!!!!!

KOMMENTARER:

  • Ändiii säger:
    2009-03-31 | 16:37:33

    men de är ju jag pärlan, anna Muhihih :D

Kommentera inlägget här: