.

- Dagen slutade i ett väldigt bra humör..

Kategori:

Som ni kanske såg var jag sur i morse, efter att ha fått suttit 70 minuter i tåget, men dagen blev väldigt bra ändå.
Min dator har länge varit sönder, eller ja, USB porten har inte funkat, och det trådlösa nätverket var totalt väck, Men tack vare snälla Calle på jobbet är numera det problemet ur världen..

..... Tänk om man också kunde tekniska saker, så man slapp känna sig som en dum blondin jämt..

Fick massa massa Winback's på jobbet, och de flesta kunder var supertrevliga, det blir lite extraklirr i kassan, när jag var påväg hem, och öppnade brevlådan låg det ett jättefint paket med en liten lapp på, adresserat till mig, och ett silvrigt litet kort.. Och det var min söta mamma som skickat mig hennes uuuuunderbara Kolor.
Ni som känner mig, & mamma som smackat, ni vet hur delicious dom är, man blir som besatt!

Så där låg det en söt lapp, och två underbart inslagna Kola strutar, ska verkligen försöka att inte äta upp alla, så maysan får smaka på jobbet imorgon.

... Och inte nog med det...!

Markus och Jon hade städat, verkligen s t ä d a t, innan dom drog till Sverige, det va helt sjukt skönt att komma hem till ett städat vardagsrum och kök, och även där, ni som känner mig och har varit här, vet hur det kan se ut pga av dom, men grabbar jag är mega impad. Tack!

Och kvällen tar inte slut där, snart kommer Anna hit, så ska jag bjuda henne på kylling och kurry couscous.
Och till det ett glas vit vin och en film..

Ha det bra ikväll, för det ska jag ha. :]





Här får ni se, så ni förstår hur jag mådde i söndags.
Hävde väll i mig sisådär 10 stycken, om inte mer..







KOMMENTARER:

  • mM säger:
    2008-12-19 | 12:26:24
    Bloggadress: http://www.susiedoll.blogg.no

    men hvor er jaaaaaaaaag? :( :( og hvorfor fikk jeg bare EN kola??? buuuuu!!! jag vil hem!!! ica, kom kom!

  • mM säger:
    2008-12-19 | 12:26:33
    Bloggadress: http://www.susiedoll.blogg.no

    men hvor er jaaaaaaaaag? :( :( og hvorfor fikk jeg bare EN kola??? buuuuu!!! jag vil hem!!! ica, kom kom!

  • Linda säger:
    2008-12-19 | 13:36:26
    Bloggadress: http://liiindiiish.blogg.se/

    jaa lätt att vi ska! :D det kommer bli ett jävla röj :p puss å kram!

Kommentera inlägget här: