.

- Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

Kategori:

Lånade Madeleines gamla gamla ipod i morse, med hennes gamla gamla låtar, där vankades det både björn rosenström, lars winnerböck och gamla hederliga backstreet boys låtar, nostalgi med andra ord.
Som ni kanske har märkt skrivs det inte så mycket här längre, dels för att det inte sker så mycket mer förutom jobb, och på helgerna sker det för mycket och barnförbjudet att det ens tåls att skrivas om. Så därför undanhåller jag dom detaljerna för er.

Jonny kom på den superba iden igår att jag skulle skriva en Sexblogg under ett anonymt namn, där jag kunde skriva om alla händelser som sker, och jag lovar er, den skulle bli mycket omtalad, haha.. men vi la ner den iden ganska snabbt när vi insåg att det är nog inte värt arga människor som måste bry sig om andras liv. ;]

Nu har jag inte varit hemma sedan den 13 oktober, det är fett lång tid allså, alldeles för långt :/ jag saknar mina vänner oerhört, och det ska bli skönt med jul, även om det bara blir en blixtvisit hem för att sedan åka tillbaka till Oslo.

Helgen har tagit ut sin rätt och jag är helt död idag också, i morse orkade jag inte öppna upp ögonen nästan. vi får se hur jag tar mig igenom denna dag, förhoppningsvis innan jag avlider.



Annie, i miss you!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: