.

- övertid.

Kategori:

Idag ska jag jobba till 8, alltså ett 11 timmars pass, det är drygt och tråkigt.
menmen så är det.

gah, det är en vecka kvar till julafton, och kvällen den 23 beger vi oss i christians VAN hem emot vårt forna värmland.
Guuuuuuud som jag längtar, även om det bara är en snabb visit.
Sara e hemma, ska bli så kul och kramas med henne, och annie gud så jag har saknat henne.
Och hur lite tid det än finns så SKA jag ta mig till karlsta doch pussas me mina godingar johan. och på inte tal om josefisen ! :D

Just ja. ska ju stråla samman med emelie på en julaftonsnattspromenad.
Det ska bli hur mysigt som helst, älskar den tjejen !


Ska även försöka få nån timme med Sandra, du som läser säkert detta, JAG SAKNAR DIG! min martini martinez.

I helgen blir det bio på den nya deluxe flashy biosalongen, med Ibbe, May, Pras o Chris i släptåg ! :)
Och på lördag blir det vindrickande med maysan.
Ska även tvinga madde och vara med ! :)
Men det blir lungt, orkar inte med en sån förra helg till.

Och förhoppningsvis kanske man får det där smset som jag väntar pååååååååååååååååååååååå!
haha fyfan.

HejSvejs !!!!!!

KOMMENTARER:

  • Alina säger:
    2008-12-17 | 16:56:21
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

    bara bra här med:)

  • Anonym säger:
    2008-12-17 | 17:34:17

    Vad är ditt favoritplagg?

    Gillar du höstens modetrend gardigan ?



    Älskar du mode och trender? Besök min blogg.

  • my säger:
    2008-12-17 | 21:10:45
    Bloggadress: http://mysisinthecity.wordpress.com

    tack bejb, det ser jag fram emot!

    vi ses på juldagen, då blir det ett jävla röj!



    puss å kram!

  • Lisa Lind=) säger:
    2008-12-18 | 07:18:33
    Bloggadress: http://nogg.se/liddo

    Vad ska ni se för film^^

Kommentera inlägget här: