.

- förkylningen smyger sig på.

Kategori:

Jag och madeleine tog oss faktiskt iväg och tränade igår, tro det eller ej.
Jag ska att den 22november då jävlar, men eftersom det var i lördags och jag tränade andra aktiviteter ;)
Så fick det bli riktig träning igår. Träningsverk idag`? Check, Ja.
Imorgon ska vi dit igen, nu ska det bli ändring på detta, 2-3 gånger i veckan, dumt att julen och julmaten
kommer emellan och förstör.

Sen shoppade vi lite på ICA ( i princip den dyraste mataffären i hela norge ) men dom hade 40 procent på alla findus frysvaror, så det blev massa god lax och torsk och annan fisk mm som fick följa med hem i matkassen.

Vill verkligen hem i helgen också, vill träffa Johan, och Jossan.
Och sen festa med Annie och tjejerna på lördag, men ska jag bli sjuk är det inte kul allså.
Inte varit hemma på huuuur länge som helst.
Kanske blir sängliggandes hela helgen med andra ord.

men nått som muntrar upp min dag är att Peter kommer idag.
Ska möta honom vid tåget 21,03. glöm inte bort det nu !
För han har ju som sagt ingen mobil, så jag måste pricka rätt med tiden. :)

Nu ska jag trycka i mig en clementin och hoppas på att lite C vitamin får mig på bättre humör.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: