.

- torka

Kategori:

jag har bloggtorka.
Är superförkyld och har feber.
Inte hänt något speciellt under veckan att berätta om.

Förutom att jag var faktiskt på gymmet i måndags, Peter kom och sov här i tisdags, då satt vi på mona lisa och snackade och drack nån öl, sen på morgonen åkte vi in och åt frukost, mysigt.
Jag och madde var på promenad igår, sen solade vi.

Igår var förövrigt den värsta dagen på jobbet på länge ! Fyfan vad mycket det var att göra och jag ville bara bryta ihop.
Telefonen ringde konstant, och min partner in crime maysan var hemma och var sjuk.
Fast hon tog sig hit på morgonen en sväng, det avr bra gjort ! Plus att hon kom hit idag, blek som ett lik och jobbar för jag inte ska behöva göra allt själv. TACK det kallar jag en bra vän ! :)

Nu ska jag äta mina ost och kex, och vindruvor som ja köpt, var värd det idag. lite vardagslyx på jobbet.
Blir ingen hemgång till Sverige i helgen heller, fan, inte varit hemma på snart två månader.
Men jag orkar inte, mitt huvud sprängs, och blodet bara rann i näsan i morse när jag duschade, sjukt äckligt!

Så ni får ha överseende med bloggtorka ett tag.
Hejsvejs

KOMMENTARER:

  • Mayyyyyyyyyyysaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn säger:
    2008-11-27 | 14:02:13
    Bloggadress: http://www.susiedoll.blogg.no

    ja er jag inte gullig gullig.!! ser jeg så føl ut i dag òg, damnnnnnn :(

  • Anna säger:
    2008-11-27 | 19:03:12

    NOOOOO inte bloggtorka.. och näsblod är bra för själen. de har jag nästan hela tiden i duschën ocksåååå.

Kommentera inlägget här: