.

- okey då.

Kategori:

ja sara, jag ska börja uppdatera mer, men det finns inte så mycket att skriva. :)

Men får köra på med världens vardagligaste blogg som Emma! :)

Igår städade jag hela mitt rum, skitfint blev det, slängde all gammal skit.
Sen hade jag myspyskväll med Mimmi & Sara, vi svullade i oss allt som fanns i princip, och kollade på en highschool film.
I morse var jag på ett ärende med Sara, först till Annie, Sen mötte henne, sen tillbaka till Annie, sen och solade, och nu sitter jag här hos Annie igen.

Imorgon ska vi ut till Lindas föräldrar på tjejkväll, med matlagning och film som står på schemat.
Det ska bli mys.

Ser ni vilken tråkblogg när jag inte gör nått vettigt om dagarna? :)

återkommer när det hänt något i mitt liv. chiaaaoo.

KOMMENTARER:

  • susan & tyra säger:
    2009-02-04 | 17:04:07
    Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/

    Hejhej!



    Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

  • sara säger:
    2009-02-04 | 23:45:41

    Tack det var på tíden!

Kommentera inlägget här: