.

- Pulkaåkning

Kategori:

Blev ingen promenix på morgonen, utan jag ska ta adjö av snön för ett tag framöver, det står nämligen pulkaåkning i sätrabacken med korvgrillning så här på morgonkvistens schema :)

Slänger föressten upp några bilder som ja snodde från min söta myzan, ifrån helgen.

* - Jag i min sööta mössa.
* - The un deadly crew
* - Heta som fan brudar!
* - Nån, Micke, och Zlatan (?)
* - Emsanpemsan och crussekanon
* - Mina pinglor.




Jag & Annie kom också på den smarta iden, med att prova på bergsklättring @ Tyresöbacke.
Med systemkassar och klädpåsar + matkassar i händerna.
Reslutatet blev? Blåmärken på knäna, kalla händer, och en jävla massa skrattkramp.



Update. PULKAPICS :D


KOMMENTARER:

  • M säger:
    2009-02-21 | 08:52:08
    Bloggadress: http://www.susiedoll.blogg.no

    Haha micki!!!!!!!!!! jeg dør!! hva er det du gjøøøør på der du ligger?? :D

  • blogking säger:
    2009-02-21 | 09:22:43
    Bloggadress: http://www.blogking.se

    Haha!



    Schysst blogg, hittade precis hit från nån annan som länka.



    Tänkte bara säga.... lägg in den på blogking.se (har lagt till länk här nedanför.) för att få fler besökare! tar bara några sekunder. Tror den skulle få många röster (det är min sajt så.)



    Ciao

Kommentera inlägget här: