.

- 18 mackor & 25 mil senare.. Då hinner man skriva.

Kategori:

Nu harjag absolut inte tänkt att detta ska bli ett snörvel & snyftinlägg i vanlig ordning, men jag måste verkligen bara få höja mina vänner till skyarna.
 Högt upp också!


Jag har tänkt mycket på det där på senaste tiden, vänskap, vad betyder det?

För mig betyder det verkligen allt, och det är något det alltid kommer att göra.

Jag är en sådan  som alltid byter kompisar, och hoppar emellan olika kretsar och finner väldigt lätt nya vänner.


Men.. döm mig inte för det, jag har alltid kvar mina gamla, och genom att inte bara umgås med samma, samma hela tiden stärks mina band med dem som alltid stått mig närmast, eller dom som kommit mig väldigt nära på senare tid, dem jag känner alltid kommer vara kvar.

För sånt vet man, på en gång, det känns i hjärtat.


Jag vet verkligen vilka som ställer upp och inte, och att må dåligt i en vänskapsrelation, vad ger det för energi? Ingen alls, utan det suger ur hela ens livskraft, och även om man älskad dom människorna en gång så tycker jag man ska bryta, även om det är jobbigt,.

Bättre att bryta i tid, så man kan hitta tillbaka till varandra sen, för har man varit vänner länge så har man ju varit det av en anledning, man trivs ihop, och älskar varandra.

Eller har jag fel?


Är det inte bättre då att dra ett streck, för att sedan sakta sudda ut det sträcket, när det känns bra för båda?

Det är i alla fall min mening..


Men nu kom jag lite av mig här..


Tack Emma & Sara för att ni körde mig till Oslo i pissväder, och hjälpte mig att städa ur min lägenhet, den ångesten jag haft, skulle jag aldrig klarat mig igenom utan er.. Och för attvi börjat umgås igen och har så fruktansvärt roligt.
Och med hjälpa till att städa menar jag VERKLIGEN att ni hjälpte mig.. Och det är jag så tacksam för.


Tack Linda & Emelie för att ni hjälper mig med katten tills jag vet vad jag ska göra.. Jag vet att din pojkvän är allergisk Linda men du ställer upp ändå, och att du Emelie redan har en katt, men går med på att ha lilla svorkmos där ändå.. Det värmer i hjärtat till er båda.


Och Annie, du är en pärla, jag vet hur du känner dig nu, och du ska bara veta att jag älskar dig mest av allt och även när du mår dåligt är du alltid villig att ställa upp om man själv känner sig helt hopplös i livet..  Och jag är så glad att jag har dig..


Josefin.. Du är ett hopplöst fall, precis som jag, därför lever vi våra liv på olika håll, men vårat band är starkare än någonsin, och kommer aldrig att gå sönder, och jag hoppas vi kan dela galenskaperna på riktigt tillsammans snart, och inte bara en helg ibland.. men det är så det blir när man bor i olika länder.. I love you


Men den personen  som så otroligt snabbt fyllt en stor plats i mitt hjärta & liv är May..

Åh gud vilken liten sötnos.. Har inte vi haft roligt under alla festnätter och senapslaxmiddagar under 2008 så säg.. Det har rockat, och jag kommer sakna dig nu när jag flyttat hem.. Men som sagt, jag har känslan att det kommer att fortsätta rulla på i samma takt med klänningsångest och E ( som i ett namn ) prat..
Bara inte just nu, och tillsammans. Men som ja sa, i will be back, och skulle du haka på till spanien skulle jag dö av lycka.


Nu blev det lite snörvelisnarvel ändå.. Men jag har verkligen känt efter dom senaste veckorna..
Jag kommer känna mig så ensam i spanien i första taget. Men  det går över, och vad gör det, när jag har världens bästa trio att komma hem till? Annie, Linda & My, vi har en perfekt match som heter duga..



Jag känner verkligen att 2009 kommer att bli ett underbart år. Speciellt sensommaren..

Och varför? .....För jag har världens bästa vänner!

KOMMENTARER:

  • jossan säger:
    2009-01-29 | 21:22:21
    Bloggadress: http://thedirtytruth.blogg.se/

    tack baby du vet att jag känner samma :) PUSS

  • Emma säger:
    2009-02-02 | 11:47:05
    Bloggadress: http://emmathereselarsson.blogg.se/

    Va gooo du är gumman:) och du har så rätt, du och jag behöver inte prata på några månader men när vi ses igen känns det som vi aldrig varit ifårn varandra:) Love

  • M säger:
    2009-02-02 | 15:44:56
    Bloggadress: http://www.susiedoll.blogg.no

    naaaaaaawwwwwww <3 <3 <3 come back come back come back to meeeeeeeeee!!

Kommentera inlägget här: