.

- Myspys Torsdag

Kategori:


Igår mötte jag upp Annie, My & Linda på morgonen, sen gick vi en promenad med fabbe, sen återvände vi hem till Annie.
Där satt vi och tjötade som vanligt, om allt och ingenting och vi kom väll fram till att Annie är tönten i gänget.
Hon ojjar och nojjar sig för allt, och ska analysera sönder meningar och ord till dom grader att det bara blir gulligt ;)

Iallafall.. sen åkte jag upp till linda och gosade med svorkis, tror david blev lite förälskad. ;]
Annie kom efter några timmar och hämtade mig, för att köra svorkis till emelie, där hon skulle få träffa sin nya kompis Elisa för några veckor innan jag vet hur jag ska göra.
Det slutade med kattsand i hela Tomas bil, hehe, Men det gick bra.

Jag och Emelie avslutade sedan kvällen med två vinflaskor och cider.
Vad vi kan prata alltså, om allt och inget, mycket mycket trevlig kväll.

Sov kvar här, det var så längessen jag sov hos nån, alltså jag har bott med folk i flera år, men att sova hos nån, och sen gick vi upp i morse och emelie hade gjort värsta frukosten. tack gumman !

Nu ska jag kila vidare i gårdagens kläder och smink till Annies gamla lägenhet med Linda & My, städning står på schemat.

Vi hörs!
Kommentera inlägget här: