.

- jag är så jävla stolt.

Kategori:

över mig själv som har köpt ett träningskort. Partypeople ( som min chef brukar säga ) det tog mig 20 år. Men nu jävlar! Var  iväg med Cicci och tränade igår, Och fyfan vad grymt otränad jag är, det känns i kroppen idag vill jag lova.
Träffade Ralph på stationen idag när jag skulle gå till jobbet, var trevligt & längessen! :)
Vad händer ikväll då? Party fullt ut, eller  bara någon öl? Ja det får vi se.

Update kommer senare när jag orkar.
Hittade inte min tändare i morse, så jag börjar få ganska mycket panik här i kontorstolen!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-04-30 | 15:20:44
    Bloggadress: http://emsanpemsaan.blogg.se

    Nej det gjorde inte jag heller först. Men det där är bara en grej du ska godkänna, att du tjänat så mkt. Det kan du göra på internet. Det står i det där häftet hur du ska göra. Och när du gjort det kommer du få själva deklarationen. Har du fortfarande Hedmarkbanken? Skulle logga in på nätbanken idag och upptäckte att inte mitt lösenord funkar, så jag kommer ju inte åt konto :S Har du samma problem? Puss

  • Sofia säger:
    2008-04-30 | 16:59:41
    Bloggadress: http://ffian.blogg.se

    snart vänjer du dig och då kommer träningen vara rent nöje! :D

Kommentera inlägget här: