.

- Michaela, I Love you!

Kategori:


Igår när jag & Anna stog & väntade på tåget hem, så var det som vanligt en massa folk. Förbi går en medelålders man, och skiner upp som en sol när han ser mig och hälsar med en porrig ( otroligt äcklig ) blick.

- Heeejj,

Och så ställer han sig och kollar på mig med stora ögon, varpå jag kollar bort och knuffar till Anna i sidan så hon ska hänga me på vad som händer.
Det räckte inte med ett hej för mannen, utan han traskade fram till mig och startade någon form av konversation som endast kan liknas med att prata med en vägg.

- You are so fine
- Oh, do you have a boyfriend.
- You want to go to a cafe' with me please?

And so on.. Tillslut svarade jag på tilltal när han frågade vad jag heter..

- OHHH michaela, my angeeel.. tralala...

Anna står brevid och dör av skratt medans jag försöker snällt avböja hans inviter.
Tåget var ju självklart försenat så jag fick ju stå och dras med den otroligt vidriga mannen
som kom ifrån Makedonien, Skopje, som han så fint berättade.
Tillslut kom tåget, och han gick iväg.
Men innan det hann han med att greppa tag i min arm och fnysa fram,
-Michaela! I looooove you!!!!!!!!!


SKRÄLL ATT SÅDANA ALLTID PRATAR MED MIG ! :P

KOMMENTARER:

  • Madde säger:
    2008-11-21 | 10:06:38

    før du ær snygg :D

  • jossan säger:
    2008-11-21 | 10:44:41
    Bloggadress: http://thedirtytruth.blogg.se/

    hahahaha, typisk michan grej. du borde sälla upp i en p rulle, fatta va många snuskiga äckliga män som skulle köpa den. sen delar du vinsten med jossan såklart;)

  • Söderlund säger:
    2008-11-21 | 17:44:06
    Bloggadress: http://robinsoderlund.se

    Exklusiv bloggträff - Vill du bli min gäst?

    Ta nu chansen i bloggen, om du vill följa med

    På en helkväll bland kända bloggare där det

    bjuds på bland annat god mat, mingel och en

    hel del goda skratt och fin underhållning...



    Ta nu chansen i bloggen, något du inte vill missa.

    Allt om hur du tävlar finns nu i bloggen.



    Stort tack på förhand.

    Ha en fortsätt bra dag!



    Mvh / Söderlund

  • Petra säger:
    2008-11-21 | 22:54:52
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/petra

    Det är inte alltid lätt att vara snygg ;)

  • M säger:
    2008-11-23 | 22:29:53
    Bloggadress: http://www.susiedoll.blogg.no

    som jeg sier, many looooooooovers:D

  • isabelle hahne säger:
    2008-12-02 | 22:28:21
    Bloggadress: http://hhejisabelle.blogspot.com

    jadu , de ska jag kolla efter

    jag ska åka dit emd emma wigh

    du vet nattis systeryster :D

    jaaah , jag vill hälsa på men ja vet int eom ja får för mamma ;o

    men du kommer till julafton va ?

    pusssar <3

Kommentera inlägget här: