.

- Jag har fått the swine flu ?

Kategori:

Sjukhuset tror seriöst att jag har fått svininfluensan! Men då bör tilläggas att här i Spanien är dom inte riktigt kloka på sjukhuset, hon tåg på sig värsta masken och viftade hej vilt med armarna och ville i princip inte ta i mig. Blev hemskickad med medicin, och ett avtal om att inte lämna min lägenhet på TRE dagar, det är ju roligt. Så nu ligger jag här, och kan lika gärna slänga in ett inlägg, för jag har så tråkigt.




Det som också är tråkigt är:


 - Jag får inte betalt, man ska ha jobbat i 6 månader, but quess what, jag har jobbat i 5 månader, och TRE veckor.

- Jag skulle börjat min Spanska kurs idag.

- Jag sålde bra förra veckan, så vi skulle på provisionsmiddag imorgon, hoppas verkligen jag får skjuta fram den.





Kommentera inlägget här: