.

- Update from spania

Kategori:

Hejhej.

Idag har jag precis kommit ifran tredje dagen pa jobb.
Jag maste saga att for tillfallet ser det ganska svart ut faktisk.
For det ar inte helt latt allsa..
hade upplaring i mandags, och kastade oss direkt pa telefonerna pa tisdagen.
Man ska ha 4 salg i timmen, det ar svaaaart!!
Jag fick liksom 8a pa hela dagen i tisdags, och bara 5 pa hela dagen idag.
men som sagt, vi ar nya, sa det gor inte sa mycket just nu.
Men det ar faktiskt kul, sa jag hoppas verkligen att det gar battre for jag vill stanna har.

Det ar dock lite tufft och bo med tre killar som ensam tjej, menmen, jag ar van !
men jag saknar mina flickor hemma sa mycket sa att jag dor snart ska ni veta.
Kan inte barja mig tills ni kommer hit.
=)

Jaha,. va hander har da, inte sa mycket, blir mest hang pa kvallarna, och film.
Jag somnar i soffan varje natt och forstor for de andra som ser pa tv, for ja snarkar hahahah..
O sen vaknar ja upp me valrdens nack och armvark, annars helt ok.
Maste nog hem o stada, for det ser forjaaaaavligt ut.
;)
Just ja... att ja ska ta de lungt har nere, med alla era regler som ni gett mig.
GLOM de sager ja bara, for de gar fan inte me dom ja bor me hahahaha..
Men ska va forsiktig da!

Hoppas ni har de bra dar hemma i kalla Sverige, har ar de 20 grader =)
Kommentera inlägget här: