.

- 19 days to go.

Kategori:

Nu är resan bokad, och depositionen till strandhuset betald, nu finns det ingen återvändo.
Kalla fötterna börjar komma, dels för att det händer så mycket här hemma nu som egentligen vill hålla mig kvar.
Men vi kommer ha en grym sommar tjejer. Och det är inte så lång tid kvar.

Idag har vi varit hos Annie och flyttstädat, nu va det min tur att hjälpa till.
Sen käkade vi kebabpizza tills vi dog, som tack för flytthjälpen.
Det är så fruktansvärt tråkigt att städa, men gör man det med det här gänget kan ingeting vara tråkigt
särskilt länge. Älskar er tjejer.

Har också hunnit med att packa upp de mesta av mina saker ifrån Oslo, så det har blivit en hemmakväll.
Dock kan jag och syster inte vara i samma bostadsområde i mer än fem minuter innan vi slår ihjäl varandra.
Så i min frustration nu inatt gick jag ut, för jävlar vad förbannad jag var.
Mötte upp Annie, satt i bilen och snackade i en timme.. tack !

Nu blir det sömn, laddar inför morgondagens party!!




Just ja, nämnde jag att jag slog halvt ihjäl mig förut?
Nej, men det gjorde ja, jag ramlade ner ifrån ett skafferi, eller ja.. hyllan brakade totalt ihop och jag flög, och slog mig.
Aj aj aj, vad jag slog mig. Linda höll på och skratta ihjäl sig när jag donkade ner. men ont, det gjorde det.

KOMMENTARER:

  • Raffael säger:
    2009-01-31 | 18:17:10

    Dåligt!

  • Anonym säger:
    2009-02-01 | 17:30:25
    Bloggadress: http://looksdokill.blogg.se/

    haha jag är inte direkt ett fan av mastis, sen så blev jag golvad därinne. haha fick två killar över mig på dansgolvet så mina höfter mådde sådär ;) PUSSSS!

  • Anonym säger:
    2009-02-02 | 19:35:44

    vart ska du åka? o vad ska du jobba med där? :)

Kommentera inlägget här: