.

- Räkcoctail & Kyckling.

Kategori:

Hej igen!

Kom precis hem efter en hård dag på jobbet, idag har allt bara rullat neråt och jag känner ingen motivation, what so ever till att sälja, och det har hängt i sig ett bra tag nu, hoppas verkligen på en uppryckning ifrån min sida.

Men inte en dålig dag utan ett bra slut, när jag kom hem hade Graham gjort min älsklingsrätt, räkcoctail som en starter och kyckling till huvudrätt, jag ska att fixa desserten till honom sen ;)

Fick meddelande av jess förut också, ni som är flitiga aftonbladetläsare såg säkert vad som hade hänt med gotlandsbåten, tack och lov att du är oskadd gumman! Ska försöka ringa dig imorgon & övertala dig och komma hit tidigare.

Jag är så fruktansvärt trött, så jag ska nog faktiskt hoppa ner i sängen nu, börjar tidigt imorgon, sen är det helg. Yipiiie!



( I poolen i Marbella )
Kommentera inlägget här: