.

Dags för en nystart vänner?

Kategori:


Jag tänkte att jag skulle komma igång med min blogg igen? Hur låter det.. bra eller dåligt?

Vet inte varför jag lagt den åt sidan, för jag har egentligen all tid i världen till att blogga, förutom när jag jobbar då, eller steker på playan med en Öl, så några timmar blogg i veckan skulle jag ju kunna klämma in.

Vi skippar allt som hänt då, och börjar från och med nu, OK? DEAL? BRA!

Fast jag måste bara få blippa upp några bilder ifrån när familjen var här..
& Säga grattis till Madeleine & Robin som fyller år idag, HAPPY B-DAY sötnosar.

Just ja, min älskade rosa kamera har gjort sitt i livet, så det kommer bli dåligt med bilder i början...
Men jag hittade en bra kamera ute på gatan efter en blöt utekväll, måste fixa en laddar först bara, sen blir det bildbomb.



Ser ni några likheter ? Jajjamensan ;D ( I Gibraltar )



Mamma & Jag gör Årskull's -94 fjortispose. ( I Marbella )

Ha det gott så länge. & se fram emot mera ifrån mig..

KOMMENTARER:

  • jossan säger:
    2009-07-23 | 14:22:14

    ååååh det låter bra det min vän! Som trogen och fast läsare till dig, tjohoooooooooooooo!

  • Madde säger:
    2009-07-23 | 14:34:04

    Detta gillar vi! och tack för grattningen, hihi :D

Kommentera inlägget här: