.

- crazy in love?

Kategori:

haha.. jisses vilken nyhet det verkar vara att JAG tycker om någon..
ja vet, det hænder aldrig, men nu har jag blivit tønt, toffel.. haha..

Tack før rosen inatt honey ;) SÅÅ JÆVLA UNDERBAR!!!

ikvæll har jag och tjejerna lagat mos och fiskpinnar och SVENSK remolade sås :D
Fick ju æven træffa dig en stund :D:D:D:D:D:D::D:DD::D:D

nu sitter ja pa taket i fungeriola hos hanna linn och silje, vi ska mysa ner oss hos oss i torreblanca o se film :)
Sen kommer min søtaste och kryper ner i sængen efter hans jobb :D BRA fredag..

Imorgon ska vi ligga pa stranden och bada hela dagen :D sen pa kvællenblir det party

grattis maria.. hoppas ni får kul ute idag, vi sviker :D

KOMMENTARER:

  • Frida säger:
    2009-03-21 | 04:29:16

    Jag måste få veta mer hörru :D se till att vara på msn nån gång när jag är där ;P

Kommentera inlägget här: