.

- Försov mig !

Kategori:

Det händer mig aldrig, aldrig aldrig aldrig !!!
Vaknade 08,11,börjar klockan 09:00, Tåget GICK 08.05.
Var ute ur huset 08.11, kom 10 min försent, men det var fan bra gjort av mig.
Fick kasta på mig ett halvgjort ansikte och springa till tåget.
Idag ser jag ut som hell, skulle duschat,och är dödstrött med huvudvärk.

Får åka hem dirr efter jobbet och duscha för att sedan hugga in på champagnen.
är dock klar för en hemmakväll, men får väll försöka pumpa upp humöret under dagen.

Igår hade jag världens roligaste telefonsamtal med maysan, jag skrattade så jag kiknade.
vilken freakshow allså, går att definera varenda människa och gud så kul det var.

Hej Svejs.

KOMMENTARER:

  • M säger:
    2008-12-05 | 10:45:37
    Bloggadress: http://www.susiedoll.blogg.no

    hahaha lættis! er stiv i magemusklene i dag;)



    work work on a saturday? hmmm

Kommentera inlägget här: