.

- Scarlet Johansen har sämst taktkänsla ever..

Kategori:

åååååååååååååååh, alla ni som inte var på fredpriskonserten igår missade något så fruktansvärt pampigt och underbart.

In kom värdparet Scarlet & Michael, och jag har aldrig riktigt fattatd vad grejen med S är, alla tycker hon är så sexig & allt, men jag har nog omvärderat mina åsikter efter att ha stått ca 2 meter ifrån henne. Hon är ju ganska söt då..

Robyn öppnade upp som första artist, och etablerad världstjärna som hon är bjöd hon på en grym show, damn it allså vilken bra version hon gjorde av Be mine, jag höll på och börja gråta.. Vilken Live artist !



Sen följdes det av ett håv med kända och mindre kända ( för mig iallafall ) artister, Jason Mraz var också en sjukt duktig live, och man bara ville lägga sig ner och dööö av krama-om-känsla när marit larsen sjöng.
Och hennes klänning sedan, hon stog precis nedanför oss innan konserten och skulle ge en intervjuv till NRK, och vi såg på henne och konstaterade att gud vilken fin klänning, och vad fin hon var i håret. Undra vad hon ska göra? Hon kanske är en reporter.. Men men vi visste ju inte att det var Marit, då förstod vi vadan denna utstyrsel ;)



En grupp som jag aldrig lagt märke till förut, men jag kände igen låten var The script.
Jag kan nog inte med ord uttrycka vilken bra grupp, oh herregud, hans röst etsade sig fast i min hjärna, och där vill jag gärna att den ska sitta kvar.

Och den sista artisten var självklart Diana Ross, ooh the supremes. vilken kvinna allså.
Självklart var Mette Marit och Håkon där, och alla fick ställa sig upp när dom entrade Spektrum.

Men något som jag tyckte var kul var att När alla artister kom ut i slutet, dök också Kleerup upp på scenen, han är väll bra grym ändå!

Och fredprisvinnaren Martti Ahtisaari var en riktig humor gubbe, haha. han drog några skämt, och han fick kyssa scarlett. ;)

Bilder:
- Robyn
- Il Divo
- Dierks Bentley
- Julieta Venegas
- Finska världsfiolinisten Elina Vähälä
- Sean Kuti
- Scarlet & Martti Ahtisaari
- Magnus Furuholmen ifrån A-HA!
- Marit Larsen
- Scarlet & Michael Caine
- The Script
- Jason Mras
- Eva & Martti Athisaari, Kronprins Haakon & Marious.
- Diana Ross






Osså lilla oss da.



















Ihiiii Papparazzii..




På natten.. Haha kolla in skillnaden på färg ;)
Mat från deli måste man ju ha då som sagt.. :P

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: