.

- intervju med manpower.

Kategori:

träffade carola på manpower idag, det känndes hur bra som helst. vet dock inte om jag kan plocka fram mina säljarinstiker än.
Sälja annonsplatser på  eniro.
20 tusen i grundlön. det är fett med pengar. plus provision.
skulle tänka över helgen, kanske får kundsäljarejobbet också, visserligen bara 16 tusen där plus dålig provision, men då snackar vi norska kronor plus att kundservice är så jävla mkt roligare även om det innebär mersälg på innegående samtal. och det är ju det jag kan.

gått på stan i 34509340593059 timmar idag med iccci känns det som.
va tvungen att hitta ett par svrta leggings o en bh, blev visst en väst med,
kan vara bra med tanke på att dom har dresskode på eniro jobbet isåfall.
då blir jag verkligen en arbetande kontors skjortaklädeskvinna.

haha , kom hem för nån timme sen, ska ut med ciccis jobb idag
men hon drog innan. jag vägrar o dricka mig full på krogen.
så nu sitter jag här i min ensamhet o drickeröl haha
skadra snart så tjaaaaa

KOMMENTARER:

  • Marre säger:
    2008-02-23 | 11:25:38
    Bloggadress: http://marremarocco.blogg.se

    Hej där! Så du bloggar du med. :-) Hoppas det går bra för er med lägenhet nu, å att du får jobb snart.
    Vi får ses å ta en fika någon dag, roligt med svenskar ju :-)
    Ha det gott!
    //Marre (Marie-Louise)

Kommentera inlägget här: