.

- vill verkligen..

Kategori:

ah, jag vill verkligen verkligen bo här. för alltid.
Oslo är underbart. Men måste fixa ett jobb annars går det inte.
Ska lägga på min alla sötaste charmsida imorgon på intervjun ( om jag har någon ? ) ;)
Håll tummarna för mig nu.

Madeleine åkte hem till Sverige idag, ett väldigt snabbt beslut, bara tjoff hejdå.
Jämt lite dåligt tycker jag, hon ska vara glad att hon har ett jobb och jag vill att hon ska komma tillbaka NU :D
Men hon får visa sitt söta fejs här på söndag igen.
Nu börjar det verkligen bli panik panik med lägenhet.
Skönt dock att veta att Madde kan bo hos Peter och jag o Cicci hos Carlos & Markus om allt skiter sig ett tag tills vi hittar eget.

Imorgon jobbar cicci till 8a, vad ska jag göra? ingen aning. sova som vanligt.
Träffade Ida o Ylva förut också, va längessen :)

Nee, nu ska jag kila ut till köket och kolla laxen :)

Saknar er, Annie, Ewe, Sara o Jossan!
Kommentera inlägget här: