.

- better in time

Kategori:

ajaj. det gör ont men det gick bra och jag har inte någon lust att lägga mig i en operationssal igen på lääänge.
men nu är det över. gone , away, kaupt, byebye! härligt.

Tack josefin för att du hängde med mig.. kan inte varit kul och suttit i vänterummet i flera timmar, så tack, du är en äkta vän för mig!

Snart bär det av till Karlstad, ska åka med Sandelin o chrille.. hem till johan, ska bli kul och se hur han bor nu! :)
Men dom ska basta och dricka öl, vilket resulterar i att jag bara får dricka öl eftersom jag inte kan basta just nu.. Ska ut till jossan och hämta hennes nyckel också till lägenheten där jag ska spendera min natt, utan henne dock haha!
Tack för lånet, återigen världens bästa :D

Nu blir det off and away. Hejsvejs

Ps: Nu är det snart sista avsnittet av Gossip girl, och oooj vad spännande det är :D:D
X. o X o / M
Kommentera inlägget här: