.

- Varför ska allt hända mig?

Kategori:

Som nämnt i tidigare inlägg hade jag nog en utav årets dåligaste dagar.
Har aldrig varit så fruktansvärt förbannad på någon i hela mitt liv.
Definitivt inte en arbetskamrat, åh det kokade i mig.
Och det är jag inte ensam om att tycka heller.
Det slutade med att jag skrek ett par väl valda ord drämde igen dörren och gick hem. !
grrrrrrrr, roooooooooooooooarh. ruuuuuuuuuuuuff !

Traskade iväg och mötte Madde, hade ju haft sönder hennes leggings, så det var bara att punga ut pengar och köpa nya.
också ett nedslag i dagen. men vad gör man ?
madeleine visade sig vara på precis lika strålande humör som mig, så där gick vi och kokade tillsammans.
Det var nästan så att det blev skrattretande.
Fick reda på en sak, precis när jag lämnat jobbet också. Skönt? SVAR JA! hoppas det blir så.

Fortsatte min tröstshoppingtur inne på Arkaden, och vem står inte och viker kläder inne på Carlings?
magnus, var längesedan man såg den gamla kristinehamnsbon! :)
Visst ju att han jobbade på Carlings men inte vilken. Det var najs och utbyta lite meningar! :)

Fick iaf 2 par skor, 1 halsband, 4 armband med mig hem.
Och vet ni vad jag & Madeleine införskaffade oss mer?
En sovmask. Och silikonöronproppar som ska dämpa ljudet med  20 decibel.
Nu jävlar ska det fås sömn hos familjen på Höybråten.

Sen bar det av för en liten fika med May, gillar den tjejen!
Fanns ju endel att prata om.. ;)

Puss och Kläm, känn på den !

Update: Glömde ju och skriva vad som hade hänt mig, förutom min ilska på jobbet.
När vi var inne på Claes Ohlson så pep det som fan, fick gå ut och in, och dom kollade igenom mina påsar.
Fick gå ut och in i båda kassorna, och det uppstod en ganska pinsam situation för min del tyckte jag.
Tillslut sa dom, prova igen. Då vart jag ännu mer grinig och sa högt, men för i helvette, det här är ju förfaan pinsamt.
Vakterna ( som förövrigt var två unga killar ) tittade på varandra förundrat.

- vad betyder pinsamt?
- hmm. det är pinligt! skratt..


När jag sedan hade köpt det jag skulle och skulle betala, då pep det igen när jag skulle gå ut.
När vi var inne på VITA, och skulle handla, pep det IGEN när jag skulle gå in, så jag fick ställa mina kassar bakom
disken medans vi skulle handla, så dom visste attr jag "inte hade tagit nått"
Quote? SER JAG UT SOM NÅGON JÄVLA TJYV!?!?!?!??!!?

KOMMENTARER:

  • Mysis säger:
    2008-06-27 | 13:20:24
    Bloggadress: http://mysisinthecity.blogg.se/

    haha ja det kan man fråga sig. jag reflekterade inte ens över om jag hade sminkat klart mig eller inte i morse. något måste ha kommit emellan helt enkelt.

  • Annie86 säger:
    2008-06-27 | 15:17:56

    men lilla gumman:D jag har ju alltid sagt att du ser lite småkriminell ut, haha ;D Du får ringa och prata av dig om vad som hände på jobbet.. Mest för att stilla min nyfikenhet:)

  • Frida säger:
    2008-06-27 | 19:07:40

    haha, du har det inte lätt du mischan ;P

    när kommer du till stan nästa gång?

Kommentera inlägget här: