.

- Godmorgon !

Kategori:

Idag är jag faktiskt hemma ifrån jobbet.
Hade så fruktansvärt ont i huvudet i morse, fick inte sova nått inatt.
För mina kära inneboende vet inte vad ordet respekt innebär tydligen.
Men jag orkar inte bry mig längre.

Nog om de, igår var jag och fikade med Ibbe, sen drog vi hem till Pras, Johan, Carrie & Kristina.
Satt där och tjöta ett bra tag, haha carrie är föööör söt när de gäller dejting, jag trodde jag skulle avlida av skratt ;)
Man kanske ska bli en sucker för ssukker.. eller va tror ni ? Värt o prova ;) Med en EGEN profil då... HAHA.

Idag ska jag bara hålla mig i sängen.. fram tills klockan halv 5 iallafall, för då ska jag möta Ylva & åka till Ikea.
Cicci kanske skulle med också.

Verkade också tydligen som om vi har samma problem hemma i våra kära kollektiv Kristina.
Skönt att nån annan förstår hur illa det är och handskas med precis samma sak.
Vi kan nog ha många långa disskussioner och samtal om den grejen. ;>

Har hört rykten om att Markus, som tydligen va hemma och tog en 24 timmars kurs i kocklagning står för maten idag?
Haha.. ;) Sötnos!


Nu ska jag sluta ögonen och drömma mig bort till varmare breddgrader.. Ha de fint.

Kommentera inlägget här: