.

- HAHA!

Kategori:

Minnet börjar sakta men säkert krypa fram.

Varför varför varför gör du sådant här michaela?

- Att omvända en bög, jotack. tydligen funkade det för stunden?
men som sagt, det man inte vet mår man inte dåligt av.

- Jag stängde dörren lika snabbt igen ! HAHAHA.

Och vad ska man säga om kapet 2. hot? Oh YES!!
Stackars anna som inte hade någon buss att åka med hem, så hon fick hänga me på en bortamatch, i ett annat rum.
Hehehehehe...

jag tror jag och Madde lyckades att vara fullast av alla i helgen?
fast jag blev ju iallafall inte utslängd, men det var inte långt ifrån när vakten såg vad jag höll på med.
Då kastade jag mig fort därifrån hahahaha!

Det var en dundergrym kväll i lördags, synd bara att man gör vissa saker som kunde skippats ;>

Cirkus ägde.


har också hört på ryktesvägar att min kära sambo idkade samlag på en toalett, och att mensblod var inblandat på benet? uh och uh, och jag vill höra allt när du kommer hem ;) !!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-11-17 | 22:28:29

    Haha va! Du? Haha. Okaaaaaaaaaaaj. ;)



    Tssssssssss... Det tror jag inte ett dugg på, Bond är ägish ;)

Kommentera inlägget här: