.

- Nykter helg ? och norska kronprinsessan.

Kategori:

Så mycket för den jäkla nyktra helgen... Not!

I fredags när jag kom hem la jag och Madde oss i sängen med en flaska vitvin och snackade skit, somnade relativt tidigt.
Alkoholcheck i fredags? Ja.

I lördags drog jag och Madde hem till May, och lagade laxmiddag och drack rödvin & vitvin, som slutade i ett utspillt glas rödvin på Mays vita vägg, sorry för det gumman.
Sen vidare till gänget på Akersgate för vidare festande, dyyngraka drog vi vidare runt halv ett till sirkus, och efterfesten fortsatte långt in på morgonen.
Och vi kan konstatera att Michaela has done it again.
Fylla, efterfest, saker som inte ska göras, ännu en helg, men det var kul och inte fullt lika många skandaler som sist.
Men någon, men det håller jag för mig själv, och dom som var med under kvällen, blev kvar pås kollektivet ända tills tio igår kväll.
Mycket rolig helg. dansade som fan.. finns mycket att berätta men jag orkar inte. :D
Vaknade vid 1, sen kom May och det blev soffan och tv, med inbakt klling och ris ifrån sushistället.
När vi var påväg dit gick vi in på 7 eleven och vem kommer in då?

Jo Mette Marit, och hennes söta son.
Alltså norges kronprinsessa med livvakter i följe. Dom köpte en trisslott, som om att dom inte hade nog med pengar ? :)
 Väldigt fresh var denna dam iallafall. Det var lite celebrityspotting sådär en söndagseftermiddag.


KOMMENTARER:

  • Annaa säger:
    2008-11-24 | 22:59:52

    Cooolish=)

  • Liza säger:
    2008-11-25 | 22:30:54
    Bloggadress: http://lajzaa.blogg.se/

    FRÄÄÄNISH! Kändiskååååt.

    Jag såg Idol-Lars idag ;)

    fast det vet la inte du vem de e din norrbagge hahaa

Kommentera inlägget här: