.

- frys inte.

Kategori:

 Jag ligger död i sängen, med kräk i håret, och känner mig fruktansvärt vidrig.
Man kan samanfatta kvällen igår som väldig trevlig.

Anna baby kom hit, så gjorde vi oss iordning och åkte till Annie, där inflyttningsfest stog på schemat.
Massa folk, det var kul ! Sen drog vi vidare till mastis och vid det laget var jag rejält tankad.
fortsatte och dricka och härja med Anna, vi  röjde på dansgolvet, även om vi i princip ramlade och slog ihjäl oss.
Tappade mitt bankomatkort, letade överallt, frågade bartendern, och sen när vi sitter ute säger My, men det här är ju
ditt bankomatkort. Och plockar upp det ur snön (?) jättekonstigt, får hoppas att ingen använde det, men bartendern sa att han inte tagit emot något sånt kort iallafall, för det är ju legitimation på baksidan.
Vid det laget hade jag spärrat mitt kort, men eftersom jag ibland har turen på min sida hade jag ringt och spärrat det svenska.
Haha hur dum får man bli.. men det var ju bra just då.

blev bjuden på shots, och då tog det far, spydde visst.. hmm.. pinsamt. förlåt mastis!
drog vidare på efterfest, eller ja, efterfest och efterfest.. de va mys ;)

Det tog mig och Anna två timmar att gå hem. det var verkligen en walk of shame, med tanke på hur jag såg ut.

Nu har Anna precis åkt hem och jag saknar henne redan, just ja, jag hade blodat ner hela lakanen när ja vaknade..
Euuuh tänker ni, och jag med först, men jag ramlade igår, verkligen flög bakåt och slog hål på handen.
Blod, aj !


Puss och Kram Skumbanan.


Just ja, My har åkt tillbaka till stockholm nu, tråkigt..

KOMMENTARER:

  • jossan säger:
    2009-02-08 | 21:49:15
    Bloggadress: http://thedirtytruth.blogg.se/

    meeeeeeeeeen kom till kd och härja istället!!!!

  • Anonym säger:
    2009-02-09 | 20:28:28
    Bloggadress: http://looksdokill.blogg.se/

    haha mickan i ett nötskal ;)

  • Anna säger:
    2009-02-10 | 15:47:12

    Hahha skämss mikkan :D men vem hjälpte dig ur spyan vavavavav?=P=P

Kommentera inlägget här: