.

- Imorgon natt bär det av till Spanien.

Kategori:


åhhh.. nu är det inte långt kvar.

Helgen bestod av Stockholm med mina tjejjer, härligt att mysa en hel helg me dom.
Och att jag hann träffa, emelie & hubbe & chrille var en väldig lycka !!

Men någonstanns där på vägen tappade jag bort mitt pass.. FAN är det inte typiskt?
Men någon god själ i världen hade hittat det, och skickat de på posten, så jag hade det i brevlådan i morse.
Tur i oturen, det är min expertis!

Dagen idag då, har packat klart i princip allting. oj vad mycket saker jag har med mig, överfulla väskor iallafall.
Sen var jag på thai och käkade med mamsen, och sedan hem till Annie, där hon och Linda var.
Det blev inte ett riktigt farväl, då jag ska ut och gå med dom i morgon bitti, förhoppningsvis Linda också om hon inte jobbar.
Annie hade skrivit ett brev till mig, som jag inte får öppna förens jag kommer fram, undra hur det går.. hehe.

Sen kom Emma och Sara hit, så åkte vi till statiol så jag fick krama på Frida innan jag åker.
Och sen drog vi hem hit och myste, och tog en sista raggarrunda i Krhamn! ;)
Sen när Sara släppte av mig hade hon plockat ihop en påse med tidningar, och godis, och ett jätte fint kort.
+ en assöt tändare, ( hon vet hur mycket jag tappar bort sådant )
TACK !
Åh vad jag älskar mina tjejjor, kommer sakna er så det gör ont !
Men jag kommer ju iallafall inte vara borta för alltid!!
Imorgon bär det av till jossan, där natten ska spenderas vaken med henne innan bilen avgår mot flygplatsen.
Tur att jag hinner och träffa henne en gång till :)

ÅHHH! jag blir gråtfärdig, snyyyyyyyyft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men på min födelsedag kommer Annie & Linda iallafall, förhoppningsvis Evelina !!!! :)

KOMMENTARER:

  • CHRILLE!!! säger:
    2009-02-16 | 22:39:23

    MIKKAN!!!! släng upp, du är i no need nu

  • Emma säger:
    2009-02-16 | 22:45:21
    Bloggadress: http://emmathereselarsson.blogg.se/

    Kommer verkligen att sakna dig gumman =)=)=)=)



    Jag kommer också och hälsar på och plånboken tillåter:) ta hand om dig nu är du snäll!!LOVE YOU!

Kommentera inlägget här: