.

- Ont de gör ont..

Kategori:


Solade igår, och idag, sen i med blekningsmedel i håret, = aj aj aj.
Jaja, man lär sig av sina misstag, har bara en ganska stark känsla av att just detta kommer att upprepas.

Var hos Annie tidigt i morse, eller ja, först var jag på ett annat ställe, sen skulle jag gå & köpa cigg, sen sola.
Pratade med jossan samtidigt i telefon och helt plötsligt står jag utanför annie, dvs helt fel håll åt dit ja skulle.
Mina ben bara gick dit av sig självt, hahaha.. ganska coolt!

Gick iallafall åt rätt hål efter en visit hos henne, och solade, sen till Coop, sen med mamma och pappa till thai.
Kände mig och såg inte sådär jätte funkyfresh ut efter solningen, men vem bryr sig? det är ju kristinehamn.
eller just ja... ALLA bryr sig här.

Bjussar på en bild på "mitt" hus, de kommande månaderna..



Där ska iallafall jag sitta och pimpla vin om kvällarna.
Palmer på gården, hallåå? :)




KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2009-02-06 | 01:47:54

    Hej Gumman! hoppas att allt ar bra med dig! Sjalv har jag och syrran det jatte bra har i varmen. hoppas att du far det bra i spanien, kom inte ihag nar du skulle aka men jag hor av mig nar jag kommer hem, puss puss gummis

Kommentera inlägget här: