.

- Kul kväll.

Kategori:

Började hemma hos Annie, blev skapligt full. gick till mastis, mötte upp fia, sara & emma.
Blev måttligt FÖR full, vet inte hur många baileys jag drack. dansade och hade så jäävla kul.

Alla var på topp, och det va skitskojj verkligen.
Gick med Sara tror ja.. och köpte mat, sen förbi annies balkong.
Sen hem till David för och hämta min tröjja, men jag vaknade upp där idag vid halv 2.
Totaldäckad i soffan haha.

Idag har ja inte gjort många knop, umgåtts med emma och sara.
och just nu ska jag joina sara i sängen.

ja säger bara en sak...
DET DU GJORDE VAR VÄRRE ÄN MITT! ;) hahahaha...
Ta åt dig Sara ;)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-01-19 | 17:09:45
    Bloggadress: http://looksdokill.blogg.se/

    Taack själv baby :)

  • Anonym säger:
    2009-01-20 | 16:25:07

    fan va vi bugga då ;P haha

Kommentera inlägget här: